Forum Szczepu 62 MDHiZ "Szaniec" im. Batalionu Harcerskiego "Zośka"

Forum Szczepu 62 PDHiZ >www.62pdhiz.harc.pl<

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2013-05-07 14:49:56

lucky_lu
Szef
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 103
Prawdziwe imię: Lucyna
Drużyna:
Reputacja :  [+ 28/ -1 ]

Inter Camp 2013

Podaję niezbędne informacje dotyczące wyjazdu na Intercamp:

Miejsce wyjazdu: Holandia, Cadier en Keer
Zbiórka wyjazdowa: 16 maja 2013, godz. 19:30, Plac Bankowy, Warszawa
Czas podróży: około 16 godzin, jedziemy autokarami.
Powrót: 21 maja 2013, około godziny 4-5 rano, Plac Bankowy, Warszawa
Wyżywienie: we własnym zakresie

Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą mieć ze sobą:
- paszporty (bądź dowody osobiste),
- legitymacje,
- ważną kartę EKUZ,
- zgodę rodziców na wyjazd


Wskazane kieszonkowe 20-50 zł i 20 – 40 € (w tym drobne monety na toalety).
Na terenie zlotu nie będzie możliwości ładowania telefonów – sugerujemy pozostawienie ich w domu.

Oficjalna strona zlotu: www.intercamp.zhp.pl.
Na stronie : http://www.intercamp2013.nl/live/index.php/pl/ na bieżąco będzie można śledzić co się dzieje na zlocie, zaś w zakładce „Lunapark” będzie podgląd z life kamerki.
Komendant polskiego kontyngentu na zlot IC 2013: phm. Justyna Kowalska justyna.kowalska@zhp.net.pl

Ostatnio edytowany przez lucky_lu (2013-05-14 16:03:33)

Offline

 

#2 2013-05-07 14:53:07

lucky_lu
Szef
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 103
Prawdziwe imię: Lucyna
Drużyna:
Reputacja :  [+ 28/ -1 ]

Re: Inter Camp 2013

Co zabrać na IC 2013?
OBOWIĄZKOWO:
mundur z nakryciem głowy oraz z krótkimi spodniami / spódnicami i getrami,
menażka + niezbędnik, karimata i śpiwór,
zapas jedzenia i picia na 3 dni (od piątkowej kolacji do poniedziałkowego śniadania) + jedzenie i picie na drogę,
środki higieniczne,
mały plecak na wędrówkę,
paszport / dowód osobisty,
legitymację
kartę EKUZ
zgodę Rodziców

krem przeciwsłoneczny, kurtkę przeciwdeszczową,
nakrycie głowy,
buty wygodne do wędrówki,
długopisy,
biała koszulka (t-shirt) - jest prawdopodobne, że będzie można metodą sitodruku nadrukować sobie logo zlotu na koszulce bezpłatnie w ramach zajęć na terenie zlotu.

Można zabrać dodatkowo:
bidon lub butelkę na wodę pitną (powinna być dostępna na zlocie)
kocyk (noce bywają zimne, przydatny także w autokarze) i poduszkę (wg upodobań), gitarę
gadżety harcerskie do wymiany (chusty, plakietki, miniaturki krzyży harcerskich; uwaga: nie wymieniamy się za krzyże harcerskie),
Mokre chusteczki!
drobne pieniądze. Sugeruję, aby każdy harcerz miał ze sobą 20-50 zł i 20-40 euro. Euro przyda się, jeśli będziecie chcieli wydać pieniądze w sklepach skautowych usytuowanych na terenie zlotu. Można tam kupić od plakietek za kilka euro do książek i scyzoryków za kilkadziesiąt euro. Zazwyczaj są trzy sklepy skautowe: amerykański, brytyjski i holenderski. W tym roku pojawi się też składnica z Polski, WGL.

Proszę, by harcerze byli spakowani w jeden duży plecak plus ewentualnie mały na pokład. Małe torebki, dyndające śpiwory, czy poprzyczepiane gdzieś z boku karimaty ograniczą miejsce w luku bagażowym.

Ostatnio edytowany przez lucky_lu (2013-05-14 16:01:48)

Offline

 

#3 2013-05-07 15:01:42

lucky_lu
Szef
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 103
Prawdziwe imię: Lucyna
Drużyna:
Reputacja :  [+ 28/ -1 ]

Re: Inter Camp 2013

Na zlot jedzie 24 osoby z Hufca Pruszków, z kilku różnych środowisk (głównie 13-tka, Szczep im. Paderewskiego i "Szaniec") - stanowimy jeden patrol.

Kadra wyjazdu:
    pwd. Agnieszka Jachowicz, zagranica.pruszkow.zhp@gmail.com, tel. 667 289 675 (w Polsce – przed wyjazdem) (mail PRYWATNY, CZĘŚCIEJ UŻYWANY –gusiek0@op.pl)
    pwd. Lucyna Chodyna, szczepzoska@o2.pl, tel. 501 689 639 (w Polsce – przed wyjazdem)
    Aleksandra Brzozowska

Podczas wyjazdu prosimy o kontaktowanie się tylko i wyłącznie pod tym numerem telefonu:
+48 512 260 565



Jedziemy dwoma autokarami razem z pozostałymi harcerzami z Chorągwi Stołecznej.
Kontyngent polski składa się z 24 patroli, w których łącznie jest 372 osoby.
Na zlocie będzie ponad 3000 skautów z Belgii, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanady, Niemiec, Czech, Szwajcarii i Polski.

Ostatnio edytowany przez lucky_lu (2013-05-14 16:10:07)

Offline

 

#4 2013-05-14 16:05:36

lucky_lu
Szef
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 103
Prawdziwe imię: Lucyna
Drużyna:
Reputacja :  [+ 28/ -1 ]

Re: Inter Camp 2013

I jeszcze garść informacji różnych:

PODRÓŻ: Czas podróży to około 16 godzin, polecamy zatem wziąć do autokaru kocyk i poduszkę do spania. 

JAK SIĘ UBRAĆ NA WYJAZD? Uwaga, na zbiórkę wyjazdową przychodzimy umundurowani (spodnie + koszula mundurowa), a pod mundury zakładamy koszulki środowisk.

POGODA: Proszę zwrócić uwagę na pogodę! Możliwe,  że temperatury w nocy będą spadać do 4-6˚C!!! W ciagu dnia zaś 20 stopni, częściowe zachmurzenie, możliwe opady.

WYŻYWIENIE: Wyżywienie w formie biwakowej – to znaczy- każdy uczestnik musi sam się zaopatrzyć w pożywienie na śniadania, kolacje, a także obiady. Niestety ze względu na dużą liczbę uczestników zlotu organizatorzy nie zapewniają wyżywienia. Polecamy brać produkty, które szybko się nie popsują, a na obiady (niestety) dania do zalania wodą. Będzie możliwość, w każdej chwili, przyrządzić wrzątek!

REPREZENTACJA: Musimy pamiętać, że dobra zabawa i poznanie skautowej atmosfery, to nie jedyne cele naszego wyjazdy na Inter Camp 2013! Jedziemy tam jako reprezentacja Związku Harcerstwa Polskiego oraz Polski. Dlatego każdy z Was na okres trwania zlotu otrzyma od nas chustę reprezentacyjną (nie musicie ich kupować!) oraz godło, które wspólnie przyszyjemy do mundurów podczas podróży (weźcie ze sobą czerwoną nitkę i igłę!).

PROGRAM: W trakcie zlotu przewidziany jest dynamiczny program! Będą koncerty, talent show, degustacja deserów z krajów z których pochodzą inne patrole (my będziemy przygotowywać „Szyszki”), na miejscu będzie muzeum skautingu i możliwość zobaczenia składnic z innych krajów, lunapark, wielka gra terenowa, wędrówka i rajd, gra na QR code, On-site program, kawiarenka. Dodatkowo możliwość zdobycia

NIESTETY DOPŁATA: 10 zł Niestety każdy z nas będzie musiał dopłacić 10 zł. Są to pieniądze na produkty do „Szyszek” oraz zakup plakietki-godła. Pieniądze będą zbierane przez Liderów (Dh Gusia i Dh Lucyna)  naszego patrolu przed wyjazdem!!!

NIEDZIELA: W niedzielę na pewno odbędzie się Msza Święta (prowadzona najprawdopodobniej w języku angielskim) , na którą osoby chętne udadzą się z opiekunem.

HIGIENA: Na zlocie będzie możliwość skorzystania z prysznica, jednak ich ilość jest śmiesznie nieproporcjonalna do ilości uczestników, zatem radzimy zaopatrzyć się w mokre chusteczki! 

Ostatnio edytowany przez lucky_lu (2013-05-14 16:13:03)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo